Jadual Rawatan

TARIKH : 25 SEPTEMBER 2016
MASA : 10.00 AM - 2.00 PM
TEMPAT : PUSAT RAWATAN ISLAM AT-TOBIBI BANDAR BARU NILAI NEGERI SEMBILAN.

TARIKH : SETIAP HARI RABU
MASA : 8.00 PM - 11.00 PM
TEMPAT : CAWANGAN SRI MANJUNG, PERAK.

TARIKH : 1 OKTOBER 2016
MASA : 9.00 AM - 5.00 PM
TEMPAT : TMN PSJ, SG. KARANG BESERAH, DI BELAKANG PASARAYA TMG, KUATAN, PAHANG.

TARIKH : 23 APRIL 2016
MASA : 9.00 AM - 12.00 PM
TEMPAT : SURAU AS-SOLIHEEN, TAMAN DESA SOLEHAH KAMPUNG MAK CHILI, KEMAMAN, TERENGGANU.

TARIKH : 30 APRIL 2016
MASA : 9.00 AM - 12.00 PM
TEMPAT : PUSAT RAWATAN ISLAM AT-TOBIBI NILAI NEGERI SEMBILAN.

Friday 8 July 2011

Pusat Rawatan Islam At-Tobibi


Alhamdulillah, bersyukur kepada Allah swt dengan sebanyak-banyak syukur kepada-Nya, selawat dan salam buat junjungan Mulia Nabi Muhammad saw., para ahli keluarga baginda, sahabat-sahabat dan seluruh ikutan.

Pusat Rawatan At-Tobibi, merupakan pusat rawatan Islam yang menggunakan sepenuhnya ayat-ayat suci Al-Quran sebagai asas perubatannya. Diasaskan oleh Ustaz Shamsuri B. Shafie yang merupakan seorang pengamal perubatan Islam semenjak tahun 2005 lagi. Pusat rawatan Islam At-Tobibi ini bersedia membantu sesiapa sahaja yang memerlukan bantuan dan rawatan bagi penyakit yang berpunca daripada makhluk halus dan jin.

Seperti mana yang diketahui umum, bahawa setiap penyakit itu pasti ada ubatnya, dan sebaik-baik ubat ialah ayat-ayat suci Al-Quran. Firman Allah swt:



"Dan Kami (Allah swt) turunkah daripada Al-Quran itu penawar dan rahmat bagi orang yang beriman, dan tidak bagi orang yang zalim itu melainkan kerugian."
 (surah Al-Isra' ayat ke 82)


Bertepatan dengan perintah Allah swt untuk mencari perubatan dan penyembuhan dengan menggunakan ayat-ayat suci Al-Quran inilah, kami di Pusat Rawatan At-Tobibi memainkan peranan penting untuk membantu orang ramai dalam usaha untuk mencari penyembuh dengan menggunakan ayat-ayat Al-Quran.

Kami tidak menggunakan perkhidmatan khadam, jin, bunian malah syaitan sebagai pembantu dalam setiap proses rawatan kami. Apa yang kami usahakan ialah mengharapkan pertolongan daripada Allah swt semata-mata. Oleh itu, dalam setiap perubatan yang kami jalankan, kami sentiasa memastikan setiap tindak tanduk kami sentiasa di bawah rahmat Allah swt agar pertolongan Allah swt sentiasa diperolehi.

Oleh itu, kepada orang ramai yang mengalami sebarang masalah, sakit atau apa sahaja yang berkaitan dengan angkara makhluk halus, bolehlah membuat temu janji dengan menghubungi pihak kami atau terus datang ke Pusat Rawatan At-Tobibi sepertimana alamat di halaman hubungi kami di sebelah.

Sebarang cadangan penambah baikkan dialu-alukan demi memantapkan lagi pengurusan dan pengendalian pihak kami.

Sekian terima kasih.


No comments:

Post a Comment

BORANG TEMPAHAN PRODUK AT-TOBIBI

Name:
Email Address:
Set Barangan
Kuantiti
Alamat Terkini/Surat Menyurat
No Telefon
Lain-lain makluman

Click here to create your own form.